Online HR-inas
  • A Multi-Pay® miért fejlesztette ki az Online HR-inast?
  • A cafeteriára vonatkozó jogszabály elfogadására általában novemberben kerül sor, így megközelítőleg egy hónap áll rendelkezésre, hogy a munkáltató a dolgozók számára legkedvezőbb cafeteria-palettát állítsa össze. Ezen felül nem egyszerű kiigazodni az egyes elemeket terhelő adók és keretek között sem. Emiatt szinte lehetetlen vállalkozás a dolgozók éves cafeteria keretről időben történő nyilatkoztatása.

    Jellemzően csak a legnagyobb vállalatok és állami szervezetek engedhetik meg maguknak, hogy külön cafeteria-szolgáltatót alkalmazzanak, vagy a saját HR osztályukon ezzel egy külön erre kiképzett ember foglalkozzon – nehéz a jogszabályok nyomon követése.

    Erre megoldás a könnyen kezelhető Multi-Pay® Online HR-inas.

  • Mit tud az Online HR-inas?

    1. lépés: Munkáltató
    2. A munkáltató megadja a cafeteria-keretre vonatkozó legfontosabb paramétereket (például a dolgozói éves keretet, a választható elemeket és a szolgáltatókat).
      A dolgozói modulban csak az itt megjelölt elemek válnak elérhetővé a munkavállalók számára.

    3. lépés: Munkavállaló
    4. Az úgynevezett dolgozói modul segítségével a munkavállalók már maguk is eligazodhatnak a programban és a munkaadó által megadott éves keretet havi bontásban saját maguk számára fel tudják osztani.

    5. lépés: Multi-Pay®
    6. A betöltött adatok alapján a Multi-Pay® kiállítja a munkáltatók részére azt az egyetlen számlát, ami a teljes céges cafeteria-költést tartalmazza. A nyilvántartó rendszerhez opcionálisan vásárolható kártya, mely azokat az elemeket tartalmazza, amit a jogszabály erről a kártyáról enged finanszírozni (minden cafeteria-elem, a SZÉP-kártya, Erzsébet-utalvány kivételével).

  • Az Online HR-inas előnyei

    • A munkaadó tehermentesítése: nem kell külön embernek foglalkoznia a cafeteria-nyilatkozatok kitöltésével, összegyűjtésével.
    • Nem kell a jogszabály-változásokat figyelni, akár az év közbeni változások is lekövethetőek az Online HR-inassal.
    • Olcsóbb, mint a piacon elérhető önálló cafeteria-ügyviteli programok.
    • A kis- és középvállalkozások számára elérhető, mert nem fix díja van, hanem a díjazás munkavállalónként kerül meghatározásra.
    • Mindez a rendelkezésükre bocsátott cafeteria-forintok legjobb beosztását eredményezi.
    • Telefonos segítség hétköznapokon 8-22 óra között.

     

  • Az Online HR-inas díjazása
  • Az Online HR-inas rugalmasan igazodik az Ön munkáltatói igényeihez.

    Az Online HR-inas különösen a kis- és középvállalkozások számára lehet vonzó alternatíva, akik azért nem gondolkoztak cafeteriában, mert eddig megoldhatatlan feladatnak tűnt az utalványok kiosztása vagy a jogszabályok követése, nem is beszélve a magas költségekről.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését keresse munkatársainkat telefonon (+36 1 210 9774) vagy e-mailen (multi-pay@multi-pay.hu).

Multi-Pay® Zrt.
Székhely:
1022 Budapest, Bimbó út 18.
Ügyfélszolgálat:
(06 1) 210 9797
Telefon: (06 1) 210 9774
E-mail cím:
multi-pay@multi-pay.hu
Bankszámlaszám:
10702019-65910144-51100005
 
Ametiszt Hotel***
egészségpénztár
Harkány
Szent I. u. 26-28.
www.ametiszthotel.hu
Copyright © Multi-Pay Zrt. Minden jog fenntartva.
map0_0 map1_off map2_off map3_off map4_off map5_off map1_on map2_off map3_off map4_off map5_off map0 map2_on map1_off map3_off map4_off map5_off map0 map3_on map1_off map2_off map4_off map5_off map0 map4_on map1_off map2_off map3_off map5_off map0 map5_on map1_off map2_off map3_off map4_off map0 map0_0 map1_off map2_off map3_off map4_off map5_off